8a Caminada del Club Excursionista de Teià

· Trajectòria (track).

Una nova edició de la popular caminada per la Serralada Litoral, organitzada pel Club Excursionista de Teià.

Inici: Teià.  Final:Teià

Situació: Serralada Litoral, Barcelona.

Condicions: sol.   Data: 20/09/2009.

Recorregut: 11,36 Km.

Desnivell acumulat: +1042 -1003 m .

Temps: 2 h 30 min.

Accés: Des de el Parc de Can Godó de Teià.

Ruta:
Sortirem del Parc de Can Godó, anant en direcció al Cementiri i Sant Berger, continuarem de pujada pel costat de la Roca de Cavall i ja dins del terme de Premià de Dalt anirem a cercar el Camí de Serviol i el Poblat Ibèric del Parc de la Cadira del Bisbe, on trobarem l'avituallament. Una vegada recuperades les forces, ens dirigirem a les Roques de l' Ignasi; a pocs metres continua el camí del Serviol dins d'una espessa vegetació. Dalt del camí de la Serra, agafarem la pista que ens porta al Turó d'en Baldiri, amb forta baixada anirem a la Pedrera d'en Royo, Font del Pericó d'en Canal i l'antic camí recuperat per l'ADF de Teià que davalla a l'Escorxador, entrarem dins del poble. Al arribar al Parc de Can Godó finalitzarem la caminada.