9a Caminada del Club Excursionista de Teià

· Trajectòria (track).

Trajectòria (track).

docs.google.com

Primera caminada popular amb nens, i la van terminar... sencera, increïble. S'ha acabat això de fer les caminades amb tranquil·litat i gaudint dels corriols... ara, es l'hora de la guerra amb pals, de llençar pedres, de las "arenas movedizas" de pujar per on no toca... .

Inici: Teià.  Final: Teià

Situació: Serralada Litoral, Barcelona.

Condicions: sol.   Data: 19/09/2010.

Recorregut: 13,76 Km.

Desnivell acumulat: +493 -493 m .

Temps: 4 h 40 min.

Accés: Des de el Parc de Can Godó de Teià.

Ruta:
Sortim Passeig de la Riera amunt per anar a cercar el Torrent de Can Lladó, que ens conduirà dalt del Camí de la Serra, (Urbanització Can Magarola) seguint per camins i pistes pel vessant d’Alella, arribem al Turó d’en Colomer, des d’aquest punt s’inicia una forta baixada fins la Riera de Vallromanes, lloc on trobarem el primer avituallament. Una vegada recuperades les forces, reprenem el camí direcció la Roca Foradada, objectiu d’enguany. La Roca Foradada, és la resta més antiga de Vallromanes. Es creu que data de l’any 2700 al 2200 AC. No està clar la seva funció o finalitat, fora de sepulcre, monument funerari, gàbia o presó neolítica. Hi arribem al cap de 2 km aproximadament. Deixant la Roca ens endinsem en un bosc d’espessa vegetació fins el Coll de Forns. Ara només ens manca la baixada anant direcció, Can Gurguí, Coll de Can Gurguí, Les Delícies, Font del Senglar, Torrent del Molí i Passeig de la Riera...

· Club Excursionista de Teià
· Mapa i guía excursionista Alpina "Montnegre-Corredor" 1:25.000.