Camí de Ronda - Begur N

Caminada amb els nens pel tram més feréstec dels camis de ronda.

Inici: Sa Tuna.  Final: Sa Tuna.

Situació: Girona.

Condicions: sol.   Data: 18/06/2011.

Recorregut: 7,4 Km.

Desnivell acumulat: +217  -217 m .

Temps: 2h 00 min.

Accés:

Ruta:
Iniciem el camí a la Cala Sa Tuna cap a l'esquerra a tocar del mar. Passem la Cala d'Aiguafreda i fem una pujadeta al Cap Sa Sal. Allà fem una parada "tècnica de canvi de bolquers i demés" pels nens a un bar just al final de les escales. Aprofitem per fer uns gelats i uns cafés. Seguim una mica perduts per les indicacions de PR verdes i blanques, que ens allunyen de la costa. Fem la volta al Puig Rodó d'Aiguafreda per urbanització, una mica "lleig", fins que trobem una inicació i baixem per unes escales una mica poc usades fins a la Punta de la Creu, resseguim una mica preciós el camí rocallós, fins que ja veiem a tocar la Platja de Sa Riera. Donem la volta i de tornada seguim els corriols a prop de costa, molt més bonics amb pujades i baixades, però una mica perillosos amb nens amb ganes de correr i han trams per fer patir a pares porucs com nosaltres. Decidim tornar tranquils a casa i retornem al camí d'asfalt... fins al Turó Rodo, on resseguim de nou la costa.